Toate Bunurile comercializate de către ZEA KIDS SRL, cu excepția celor resigilate, beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Bunurile sunt noi, în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
Pentru o corectă comunicare a certificatului de garanție aferent Bunului din Comandă, Cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza, ori de câte ori este cazul, datele din Contul său și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.
În cazul în care aceste informații sunt indisponibile pentru 48 (patruzeci și opt) de ore în contul de client, vă rugăm să ne sesizați acest aspect pe adresa de e-mail: contact@zeakids.ro.
În cazul certificatelor de garanție emise de producători, Bunul reclamat ca defect în perioada de garanție trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service menționat în certificat. Acest centru autorizat de producător va prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanției.
Lipsa certificatului de garanție al Bunului trebuie semnalată în maximum 48 (patruzeci și opt) de ore de la recepția mărfii, pe adresa: contact@zeakids.ro. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.
În cazul Bunurilor resigilate, certificatul de garanție este emis de către ZEA KIDS SRL, iar garanția poate să acopere o perioadă diferită față de perioada de garanție a aceluiași Bun nou, sigilat. Perioada de garanție este specificată în certificatul de garanție pentru fiecare Bun resigilat în parte. Condițiile de utilizare, manipulare și transportare a unui Bun resigilat sunt aceleași cu cele ale produselor sigilate și beneficiază de aceleași servicii, dacă nu este stipulat altfel în pagina produsului.